pátek 21. března 2008

odpověď na dotaz k IGOOGLE 2

Zvídavá čtenářka a zajisté jedna z nás, prozatimních amatérů, se mě přes komentáře zeptala, jestli se ta námi vytvořená stránka na iGooglu, tedy s těmi gadgetkami a vychytaným pozadím, ukáže vždy po přihlášení na iGoogle stejná, ať už se přihlašujeme odkudkoli.
Právě ráno jsem naštěstí byla nakoupit, tak jsem si hned ze zásob udělala čajik a slastně se pustila do práce. Zkusila jsem všechny dostupné počítače s internetovým připojením ve svém okolí (dohromady je jich 9, tak by byl dosti pech, kdyby mé pokusy byly jen devětkrát haluz) a zjistila jsem, že se to načte přesně tak, jak bylo ponecháno - co se veškerých úprav týče. U některých animovaných pozadí dokonce s aktuálním vyobrazením zavísejícím na počasí, denní době apod.
Mě samotnou tato otázka nenapadla, ale je značně důležito vědět, na co se máme před odhlášením připravit, že. Proto mnohokráté díky za dotaz! Jen tak dál, přátelé.

Žádné komentáře: