pondělí 3. března 2008

Google?

A dost.
Se Seznamem končim. Už mám po krk toho jejich podstrkování reklam a především obchodně zaměřeného vyhledávání slov. Přece když se chci dozvědět vztah pro magnetickou indukci, nezajímá mě, kolik stojí kniha „Fyzika do kapsy“, kor není-li na této stránce ani malinká ukázka ukázky, kde bych teoreticky mohla najít odpověď na svoji otázku.
Ne!! Já se chci dozvědět co nejvíc informací o MAGNETICKÉ INDUKCI. Copak na vás tato slova působí jinak než vědecky? To snad ani nejde. Už mě odpuzuje a unavuje neustálý pocit, že těm programátorům či administrátorům, nebo jak je nazvat, nejde o nic jiného, než o reklamu a nekonečný bulvár a tržbu. Ale to já u vyhledávače nevyhledávám (no nezní to hezky, copak?... ale od toho raději pryč.), já chci přece co nejvystižnější a nejvíce vyčerpávající informace o daném tématu. A to mi Seznam rozhodně nenabízí.
Ale co jiného si mám vybrat? Atlas se mi znechutil trapnými reklamami, které na mě bez ustání číhají na icq a svým blikáním mi nedají nikdy pokoj, a u centrumu mi nevyhovuje ta jeho hlavní strana.
Když si to tak vezmu, poslední roky stejně všechno hledám na googlu, tak proč si tam nezaložím schránku?
No a právě proto, že jsem tuhle otázku nebrala jako řečnickou a zároveň jsem na ni nenašla žádnou uspokojivou odpověď (leda: „protože jsem líná“... jenže to je právě důvod se na google obrátit a konečně vyhrát boj s leností!!), odhodlala jsem se na googlu zabydlet.
Chvíli po svém rozhodnutí mě ještě chtěla lenost zastavit, a tím se zachránit před nemilosrdnou smrtí. Ale já jsem si uvařila čajík, ukrojila kus makovky a už se nenechala odradit žádným přemýšlením nad smyslem lidského bytí nebo chutí jít si lehnout a čumět do stropu.
Zpětně se dost divím, že se mi nakonec přece jen povedlo vytvořit si na googlu konto a následně e-mailovou schránku, protože to byl POROD! (lépe řečeno: se svými teoretickými zkušenostmi s porodem bych mohla vlastní zážitky s googlem k onomu, řekněme, technicky náročnému zrození připodobnit). Jen pro ilustraci: asi půlhodinu jsem se motala v kruhu, protože jsem se kvůli nedostatečné znalosti anglického jazyka zasekla na slově „current“. A to bylo u první položky v prvním formuláři!

Proč to ale sem všechno píšu? Mým dalším rozhodnutím totiž bylo, že popíšu postup pro založení nové schránky a dalších googláckých vychytávek. No jo, cha chá, amatér bude radit amatérům, jak se stát profíkem? Hmm, a třeba by to profík nezvládl vysvětlit člověkovi, který ani pořádně nechápe, jak je možné, že ‚něco zmáčknu tady na „klávesnici“, nebo kde, a ono se to ukáže na ten „počítač“, nebo kam.‘ – rozumime si... :)
Tak se do toho dejme! Ale ... raději až příště.

Žádné komentáře: